HVER STYLE & FARVE HAR
IDENTITET & STYRKER
FÆLLESSKABET
Siden 1983 har vi hjulpet mange forskellige virksomheder og begivenheder med at styrke deres identitet og fællesskab.
I stedet for at jagte sæsonens trends, har vi hos ID® fokus på at skabe Corporate Wear med et stilfuldt, klassisk, tidløst og langtidsholdbart design, der ikke går af mode og holder pasform og farve vask efter vask.
I sortimentet findes ikoniske klassikere, der har designrødder mere end 26 år tilbage i tiden. Hemmeligheden bag et tidløst design er god kvalitet og funktionelle detaljer. De er alle sande eksempler på klassiske styles, der ikke går af mode. Bedst af alt - den samme style i præcis samme farve kan bestilles igen og igen - år efter år.
Budskabet er enkelt - Vi designer Corporate Wear, der er udviklet til at modstå tidens trends og styrke identiteten samt fællesskabet.
37
års erfaring med Corporate Wear til virksomheder og events i hele Europa.
7.500
produktvarianter, herunder styles & farver til enhver identitet.
100 %
af vores leverandører har underskrevet vores ‘Code of Conduct’, der stiller sociale, etiske og miljømæssige krav.
VINDENERGI
Vi har omlagt 100 % af vores el-indkøb til vedvarende og CO2 neutral energi fremstillet ved dansk vindkraft.
EN DEL AF VORES DNA
Med fokus på fremtiden og ved at omfavne rødderne bag ID® beskriver vi vores DNA med tre små ord:
USE
Produkterne er designet med fokus på funktionalitet og holdbarhed og er designet til at blive brugt.
CARE
Med omtanke for miljøet er de bedste materialer udvalgt for at opretholde den gode kvalitet i hele produktets levetid.
UNITE
Produkterne er skabt til at understrege fælles identitet, forene mennesker og styrke fællesskaber.
BRANDS BY ID®
Med Brands by ID® hjælper vi med at finde præcis det Corporate Wear I har brug for både til hverdagen og fritiden.
BÆREDYGTIGHED - MERE END BLOT MILJØ
For ID® er bæredygtighed meget mere end blot miljø. Vi arbejder både med etisk, social og miljømæssig ansvarlighed. Læs mere om vores bidrag til en mere ansvarlig og bæredygtig fremtid her.